LISTA ÖVER 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, absolut. Var på motocross VM, åkte till Öland, dragit på mig en målvaktsdräkt så att Sebbe och hans kusiner hade kul och sköt på mig, haha, det är så mycket jag gjort!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Hmm, ja.
5. Vilka länder besökte du? Räknas Öland som är en ö utanför Sverige?
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Ja, jag har inte haft sådan nära kontakt med Emma och Julia som jag hade förut. Men det ska det ändras på! Och att skolan blev så mycket tråkigare, när Axel och dom gick ut i somras..
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 10 juni, då jag fick min Sebastian.
8. Vad var din största framgång 2011? Öhm, inte en blekaste haha.
9. Största misstaget? No comments.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja.
11. Bästa köpet? Haha, jag har inte direkt köpt något. Fick däremot ett nytt objektiv till min kamera vilket var awsome!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Sebbes julklapp ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Oja, massvis.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Volbeat låtar, Fest hos Mange, osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte riktigt.
18. Hur tillbringar du julen? Jag var hos moster på julafton, med familjen och släkten. På kvällen åkte jag hem till Sebastian och firade med dom. Juldagen var vi hos moster, sen kom Sebastian hit på kvällen.
19. Blev du kär i år? Om jag blev!
20. Favoritprogram på TV? Kollade väldigt mycket på Jersey Shore, haha.
21. Bästa boken du läste i år? Magdalena Graafs självbiografi, Svinalängorna, Bara inte du.
22. Största musikaliska upptäckten? Volbeat, haha, + JLT!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, mitt rosa iPhone skal ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, inte vad jag kommer på.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var i skolan, åkte hem och fick främmande.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jadå. Att jag och Sara fortfarande haft kontakten kvar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Öh, haha, jag vet inte. Min stil? I don't care.
29. Vad fick dig att må bra? Massor. Efter flera år av vänskap till och från, så fick jag min Sebastian, och jag är mycket lyckligare. Lärde också känna världens bästa tjej, Emmy! Och så har jag varit ute och fotat motocrossen väldigt mycket, vilket är något jag mår superbra utav.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, ingen alls.
31. Vem saknade du? Jag saknade, och saknar vänskapen jag och Sara hade.
32. De bästa nya människorna du träffade? Emmy, Sebastians släkt och familj, nya motocrossmänniskor and so on.

-Tack för dethär året. Det har varit det bästa i mitt liv. Mycket glädje. Men även sorg, då vi mist 3 fina killar som lämnade oss på crossbanorna. Fick chansen att börja rida världens bästa Gayaal, som jag lärt mig så otroligt mycket på. Mitt självförtroende har blivit så mycket bättre än vad det var förut. Efter många om och men, så fick jag min Sebastian. Fick uppleva en fantastisk sommar med familjen + Sebastian och hans familj. Lärde känna Emmy, en underbar tjej som bara gör mig glad, oavsett vad. Love you.
  • Uddevalla VM
  • Öland - Böda Camping
  • Dalacrossen 2011
  • Fick se JLT live för första gången
  • Körde min första tävling
- Ja, det är en hel del jag har gjort i år. Minnen för livet. Någonting som betyder jättemycket för mig. 
Tyvärr förlorade jag en vän som stått mig väldigt nära. Min bästa vän. Eller ja, vi tappade kontakten totalt efter missförstånd och grejer. I början av året så var det bara hon och jag. Miss her..
- Men som sagt. TUSEN TACK, för 2011! Nu ser vi fram emot ett nytt år, full av roligheter!


Kommentarer
Postat av: EMMA

FElICIA, det är klart att vi ska ändra på det du vet att jag älskar dig hur mycket som helst, jag lämnar dig aldrig och jag finns alltid för dig vet du!

2012-01-03 @ 15:11:13
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0