#2 MIN POJKVÄN OCH JAG

Min pojkvän heter Mick. Mick Jansson. Han föddes i huvudstaden den 30 november 1993 (alltså 17år), men har bott i Dalarna de senaste 5 åren, tror jag?! Vi träffades för första gången i början av augusti 2010, men vi hade smsat och så sen april eller nåt. Den 14 augusti 2010, blev vi två 1.
Ska jag vara helt ärlig, så har jag aldrig träffat någon som är så jäkla bra som han. Har aldrig riktigt känt sånna här känslor för någon annan. Det känns så specielt, och så underbart! Ja, som många andra tjafsar vi och har oss, men det har aldrig varit nåt allvarligt så.
Nu firar vi snart 5 månader, och det är det längsta förhållandet för båda två. Han är min drömprins, så är det bara! I hans närhet trivs jag allra bäst. Mick gör mig lycklig och med honom kan jag vara mig själv.

Ja, ni vet redan en hel del om oss. Och jag har skrivit en lång berättelse om oss för någon månad sen, så tänker inte skriva mer här nu ;)

har inga nya bilder, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0