SEVÄRD UTAN 3D

Hmm.. hur ska jag börja mitt 1923:e inlägg? ;) Får bli det vanliga.. Hej däääär!
Var ju som sagt på bio igår kväll. Sista Harry Potter filmen, i 3D. För er som har tänkt att se den i 3D.. det är inte alls värt pengarna. Tror nästan den är ännu bättre utan :) Man satt och väntade på att nåt spännande skulle hända, men det slutade inte med det, så.. Nåväl. Ska inte avslöja något mer om filmen nu ;)
Idag åkte vi till deras brygga och låg där i några timmar. Sebbe och Jesper åkte vattenskidor och ring. Men nu är vi hemma igen, och alldeles strax kommer mamma eller pappa och hämtar mig och älskling.. då blir det crusing i Falun!
Vi sover nog hos mig inatt, haha.. första gången på 2 veckor som jag ska sova i min egna säng ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0