SV; frågestunden


Anonym om KOLLA HÄR::

1.vill du tatuera dig?
2.om du fick pireca dig vart som helst, vart skulle de vara?
3.har du någon bild på ditt rum? :D
4.vad är din favorit outfit?
5.sminkar du dig jätte mycket?
6. lägger du ner mycke tid på ditt hår?
kraaaam på dej finaste ! :-)
SV; 1. Hmm, i framtiden kanske.
2. Naveln!
3. Ja, det har jag, klicka HÄR.
4. Öhm.. jeans och tjocktröja på vintern, short å nåt linne på sommaren :)
5. Nej, inte längre.
6. Ibland, beror på vad jag ska göra!
brunett bruuuno om KOLLA HÄR::
hur,många språk kan du. och varför kan du så många språk vaarför vaarför vaarför, vi ses
SV; svenska, engelska och tyska. Så som många andra, så läser jag det i skolan.
Anonym om KOLLA HÄR::
Hur träffades du och sebastian?
Hur gammal är han?
Hur gammal var du när du börja köra cross?
Hur lång tid tog det innan du började tävla inom crossen?
Vad har du för cross? 125 eller 85? :)
Hur långt vill du gå inom sporten?
Kör sebastian cross?
Vilken klubb kör du för?
vart bor du?
blev lite många frågor, haha.. :)
SV; 1. Allt detdär med Sebastian är en lång historia. Vi lärde känna varandra via Bilddagboken för lite mer än 4 år sedan, och sedan dess har vi alltid funnits vid varandras sida osv.
2. Han fyller 16år den 25 juli.
3. Jag har inte tävlat ännu, bara 1 KM tävling på klubben :)
4. Jag har en KTM 85cc från 2007.
5. Långt.
6. Ja, ibland.
7. SMK Dala Falun.8. Falun

ida om KOLLA HÄR::
kan du inte åka i årsunda någon gång? :)
SV; men visst kan jag göra det! :)
E om KOLLA HÄR::
Vad för smink brukar du använda? :)
SV; kan visa i ett inlägg lite längre fram i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0