SV; RIDBILDER

Anonym (-) om HEMMA:
hej! jag är så grymt sugen på att se bilder på dig när du rider :)kan inte du lägga upp några ?
SV; Hej! Javisst kan jag göra det, dock är det jätte gamla bilder från när jag red på ridskola.. men klicka HÄR för att se inlägget med film och bilder när jag red Jalle första gången, + att det var första gången jag red på några månader :)


ridlägret 2008. första gången jag tävlade i hoppning, och det slutade på en delad 2a plats.

red för det mesta Mingla på ridlektiornena. Dock är bilderna från 2009..

hopptränade Lola, 2009.

jag och min favorit, 2009 ♥
Har som sagt inte många bilder kvar, men ska försöka fixa när jag rider och så vidare. Har du mer frågor, så ställ dom! :)

Kommentarer
Postat av: Carolin Rosman

ÅÅ vårat ridläger, saknar som fan <3

2011-07-15 @ 15:46:56
URL: http://fotografrosman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0