TIDSFÖRDRIVT (tidsinställt)

Om just dig
Namn: Felicia Maria Israelsson
Född: 1996 09 12
Bor: Falun
Smeknamn: Fellan
Familj: Mamma, pappa, storebror, lillebror, katt och hund
Skola: Brits

Har du under denna månad:
Saknat någon: Ja
Ångrat något: Njae, tror jag inte
Ljugit: Nej
Svikit någon: Hoppas jag inte
Känt dig sämst: Ja
Gråtit: Ja
Skrattat: Åh, ja!
Varit sjuk: Njae
Varit utomlands: Nej
Pussat någon: Hihi, ja
Träffat någon som du chattat med på msn: Ja, världens bästa Carro och Adam! 

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Ibland
Skrattar du ofta: Haha, ja?
Hur känner du dig just nu: Trött
Hur har du mått den senaste tiden: Bäst
Har du funderat på självmord: Nej

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Haha, klart jag har
Blir du lätt förälskad: Njae
Tror du på ett föralltid: Kanske
Är du förälskad just nu: Jarå
Om ja, vem: Sebastian ♥
Vilken sorts killar gillar du: omtänksamma, roliga, snygga, trevliga.. ja, vad vet jag?
Har du blivit sårad av kärleken: Mhmm
Har du blivit lycklig av kärleken: Men ja?
Ska en kille vara söt eller het : Både och
Ska en kille vara lång eller kort: Lång
Ska en kille vara blond eller brunett: It doesn't matter
Får du många killar: Haha, inte en aning

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Numera är jag brunett, men annars är jag faktiskt blondin
Ögon färg: Grön/grå
Långt eller kort hår: Långt, tror jag? Haha
Snygg eller ful: Bra fråga
Nöjd över dej och ditt utseende: Sometimes
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Hihi, ja
Har någon sagt att du borde bli modell: Ja, faktiskt
Har du långa naglar: Nej, men vill ha..
Har du några piercingar? 5 i öronen
Sminkar du dig:  Ja
Om ja, varför? Är du inte vacker utan?: Ser kanske lite bättre ut med lite smink, aight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0