FULLPROPPAD DAG

Vaknade tjugo i tolv idag. Haha.. :) Gick upp, åt frukost, å fixade till Sebbe.. tidsfördrift kallas det. Sen gick vi ut och plockade hallon till tårtan. Mamma kom och hämtade mig, å då åkte vi å fixade presenter till älskling. Av mig fick han.... presentkort på bion', en parfym, en diskborste (rosa!! bara jag som kommer använda den ändå.. ;)) och ni vet sånnadär PEZ godisar? ;)
Kändes jätte konstigt att träffa mamma och pappa idag, har ju inte träffat dom sedan förra torsdagen?! Men men, kul var det!
Nu är jag hos Sebbe igen. Har firat hans födelsedag :D Och imorgon ska vi gå på bio, med Jonte, Jeppe, Viktor och Isak. Sista Harry Potter filmen i 3D!
Men nu ska jag kika min FB, puss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0