STÄDAT OCH FINT

Har inte städat mitt rum på evigheter.. brukar aldrig vara på mitt rum, förutom när jag sover ;) Haha, och jaaa, det såg förjävligt ut. Men jag tog tag i detdär, och städade. Känns alltid lika skönt efteråt!
FÖRE:

slängde dit mössan så jag skulle komma ihåg att ta ner den, för den är inte min. och ja, sjukt stökigt var det.
EFTER:

bytte sängkläder förra veckan, så onödigt att göra det igen. men ah, nudu.. nu måste det hållas fint ;) och framför speglarna har jag just nu, en låda, som jag lagt på en filt.. haha.. men jag har ju gjort ett vitt litet bord, som jag ska ställa framför, måste bara laga det först! och så tog jag upp min bärbara dator, och kopplade in den i TVn och satte in ett tangentbord + datamus och mina högtalare :) OCH jag ska göra någonting åt dendär förbannat fula soffan..

Kommentarer
Postat av: Boomia

Är det ett litet städfusk jag ser där, det där vita under sängen? ;) <3

2011-06-20 @ 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0