LIST

Namn: Felicia Israelsson
Piercingar: 5 i öronen.
Tatueringar: Nej
Längd: 157 cm 
Skostorlek: 36
Hårfärg: brunett
Fräknar: nej
Motto: hmm..

Kär? nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, mer än allt!
Tycker du att du är attraktiv? haha
Dricker du? nej
Röker du? nej
Vilket schampo använder du? Frank Provost, tror jag
Vilken parfym använder du? escada osv
Vad är du rädd för? ormar 
Gillar du att tvätta? nä
Gillar du berg- och dalbanor? absolut

Senaste...
Filmen du hyrde? ingen aning 
Filmen du köpte? oh, länge sen så jag kommer inte ihåg
Låten du hörde: had enough - Danko Jones
Låten du laddade ner? jag vet inte
Personen du ringde? mami
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? "vad blir det för mat"
Person du tänkte på? det du


Favorit...
Låt: alla JLT låtar
Sak att göra: soooova 
Sport: motocross, ridsport
Dryck: fanta
Kläder: leggings
Film: hmm..
Bil: volvo
Serie: solsidan

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? absolut..
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? kanske
Varit i slagsmål? gills det med mina bröder? ;)
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? ja

Antal...
Gånger du varit kär? hmm.. 3 tror jag, men 1 gång var det verkligen allt..
Gånger ditt hjärta brustit? miljoner 
Hjärtan brustet på grund av dig? vet inte
Tjejer du kysst? hahhah
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går fortfarande i grundskola, så alla?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? har ingen aning

Senaste...
Boken du läste? "det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf
Personen du fick e-mail av? facebook
Personen du fick brev av? oj, länge sen!
Personen du fick sms av? kusinvitamin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? hmm.. länge sedan
Saken du köpte? long time agoo

Vad har du gjort idag? skolan
Var det kul? nej, Sara var ju inte där..
Brukar du svära mycket? *pip*
När stiger du upp på morgonen? typ 7
Vad har du på dig? jeans, tröja, bh, trosor?
Vad ska du göra ikväll? inte en aning
Vad är du allergisk mot? hmm.. ingenting?
Var har du ont? ingenstans!
Använder du hårspray? ja
Kan du stå på händer? självklart ;)
Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Salt eller socker?  beror väl på
Gillar du ketchup? absolut
Är du glad nu? lagomt
Var du glad igår? ja
Vad dansar du till? haha, dansar nte längre

Stockholm är...? underbart
Göteborg är... ? en stad långt bort, länge sen jag va där
Kan du sjunga? fråga någon som hört mig
Spaghetti eller makaroner? beror på
Land du vill besöka? mitt älskade cypern <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0