Vart?

Då var sista dagen på PRAOen avklarad.. usch, jag ville vara kvar! Orkar inte med skolan.. Dom var jätte trevliga, och innan jag gick hem fick jag en kasse med massa fredagsmys i ;) + att jag fick hyra film! Jag menar.. hur snälla?! Nåväl.. får ta och bita ihop, de sista veckorna innan skolavslutningen. Sen blir det ett långt och skönt sommarlov.
Nu till rubriken. Ja.. vart f*n ska jag sitta och ha en fredagkväll framför TV'n? Soffan är påväg ut.. och får inte en ny förrän imorgon. Så, sofflös gånger 1000! Men det känns huuuuur bra som helst att vi har köpt en sprillans ny, stor och skön soffa :D Bilder kanske kommer imorgon, för jag hittar inte på google..

Många har undrat vart jag har praoat.. bilden har svaret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0