BLOGGTORKA

Godkväll. Eller vad säger man? Ja, jo.. så får inläggets inledningsfras bli.
Nåja. Har legat och kikat på några avsnitt av PLL under dagens gång. Gash, love love love love! Måste verkligen slita mig från det en stund, så jag inte kollar klart på alla avsnitt. Haha! ;) Men ja. Jag har som sagt kollat på det, lagat mat, ätit lite paj och spelat wordfeud under eftermiddagen/kvällen. Vad annars kan man göra när man är sjuk? Blir nog hemma imorgon också. Känner smärtan i ryggen fortfarande, och magen börjar också krångla igen. Fy på det!
Ska ta och göra lite mannagryns gröt med äppelmos och mjölk, äta medicin och lägga mig framför TVn en stund till. Prata med älskling ska jag också hinna med innan jag slocknar :) Men ja, det blir nog sista inlägget för idag. Och ja, jag är hemskt ledsen för ointressesanta och trista inlägg, men bloggfantasin är verkligen på botten just nu. Tipsa om vad jag ska skriva? Fråga mig? Ja, vad som helst!
Ni är toppen, som fortsätter läsa varje dag ändå. Puss, och godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0