JAG KOMMER SOMNA MED ETT LÉENDE PÅ LÄPPARNA

Rubriken säger mycket. Om ni bara kunde förstå den lycka som finns inom mig just nu. Allt går så himla bra nu, och jag är verkligen glad. Det var länge sen jag hade den känslan. Känslan att vara glad.
Åh, vilken glädje!


Jag har äntligen fått tillbaka intresset för hästar igen. Och det intresset är större än förut. Tusen tack till dig Annica, som låter mig få rida världens bästa häst! Och ett stort tack till Sebbes mamma, Eva, vill jag också ge!
Det blev en nystart på allt inom hästarna. Ny ridskola. Nya människor. Nya hästar. Ja, allt!

För 3 år sedan gjorde jag ett stort misstag. Jag följde inte med mina barndomsvänner till den skola jag egentligen skulle gått på. Men jag är också glad att jag gjorde som jag gjorde. Hade jag inte börjat på Brits, så hade jag verkligen inte fått chansen att lära känna många nya och bra människor. Och ja, min klass är den bästa någonsin!
Tack för att ni tog emot mig Ni är toppen!
Men det bästa är.. att jag äntligen har fått tillbaka kontaken med barndomsvännerna. Nu ska vi börja umgås igen. Hur mycket som helst! Åh, vad jag har saknat er!

Och tack till dig Sebastian. För att du stått vid min sida genom alla dessa år. Vad skulle jag gjort utan dig? Min finaste skatt, jag älskar dig! ♥

Tack till min familj också. Tack för att ni står ut med mig, även fast jag kan bete mig som jag gör ibland.. Love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0