SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

1. Är jag bäst? =D
- Haha, Micke.. 

2. Hej, jag undrar om du har hål i naveln. Kram till dig :)
- Hej på dig! Nej, jag har inte hål i naveln. Än. Jag funderar starkt på att göra det, men har inte bestämt mig riktigt ännu. Kram!

3. Hej Felicia! Hoppas att allt är bra med dig och så :-)
Jag undrar hur det är att ha en pojkvän på ändå en ganska rejäl distans. Jag och min pojkvän bor 5-10 minuter ifrån varandra och bara det tycker jag är jobbigt ibland, haha... ;-) Saknar ni inte varandra väldigt mycket?
- Hej Sofia! Jodå, allt är bra med mig. Jag och Sebastian bor cirkus 3,5 mil ifrån varandra vilket tar nästan 30 minuter att färdas med bil. Det är inte så himla jobbigt. Vi båda har mycket att tänka på under veckorna, med skolan och allt runtomkring. Hans föräldrar åker upp titt som tätt, så jag kan åka med dom om jag vill. Och vi är med varandra varenda helg, och då hittar vi på massa roligheter. Så nej, det är inte jobbigt alls! Men det är klart att vi saknar varandra, hur mycket som helst!

4. Vad vill du utbilda dig till efter gymnasiet?
Och vad har du för framtidstankar? Alltså var du vill bo och så... ;)
- Hej kusinvitamin! ;) Du, jag har inte en blekaste aning.. Vet inte vad jag ska gå för linje på gymnasiet heller. Kan återkomma lite senare angående den frågan!

5. Hej Felicia! :) 
Vad har du tänkt valt för gymnasie?
Varför började du åka cross och vad har du för planer med ditt motocrossåkande? :) 
Kram!
- Hej Lisa! Ja, du kan kolla svaret angående gymnasie ovanför. Varför jag började köra cross? Jo, jag tyckte att det såg jätteroligt ut, och har alltid velat köra, men har varit för feg och hästarna var mitt absolut största intresse. Men den 21 november 2009 sa jag till pappa att jag ville prova. Dagen efter åkte vi till Vikarbyn och köpte min första lilla pärla. Jag hade stora planer förut, men nu vill jag bara köra för skojs skull. Kram! :)

6. Hej vacka underbar frugan min , saknar dig jätte mkt!
vilken linje ska du gå? 
hörde att du skulle vilja gå hotell och truism, böööörrja här <3
- Hej fina Emma! Saknar dig med, superduper mycket! Jadu, då var det dendär frågan igen.. Ja, jag funderade på Hotell och turism, förut. Men nu har jag inte en blekaste! Vi får prata mer sen :) Puss!

7. Hej vilka bloggar följer du? :)

- Hej på dig! Jag läser de bloggar som finns i "länkar" lite längre ner till vänster. Men även lite andra, när jag har tid. Som t.ex Isabelle Strömberg och så vidare.


Har ni mer frågor, som ni inte hann ställa i frågestunden, så finns det en frågelåda i menyn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0