GOTT NYTT ÅR!

Idag är det den sista dagen på år 2012. Året har gått så himla fort. Det har varit ett bra år, förutom den sista månaden med allt som hände då. Jag har gjort många nya saker, lärt känna nya människor och bara varit mig själv.
Vill tacka alla mina nära och kära, för att de funnits vid min sida i ytterligare ett år. För att jag fått uppleva en hel del saker jag aldrig trodde skulle hända.
Jag har utvecklats så himla mycket inom ridningen. Tack vare Gemma, Annica och Gayaal. Mitt självförtroende är hundra gånger bättre och jag vet att jag kan klara av saker och ting som jag inte trodde kunde gå.
I höstas började jag på gymnasiet. I en helt ny stad, en helt ny klass och med helt nya människor. Jag trivs som fisken i vattnet. Trodde aldrig att det skulle bli så bra. Men jag saknar verkligen min förra klass, allt vi gjorde. Vi stod varandra nära och vi hade alltid roligt. Tyvärr har en av oss lämnat vår värld. Den 17 december somnade vår Rami in, bara 16 år. Jag vet att han fortfarande finns här med oss, och att vi en vacker dag kommer att ses igen ♥ 
Nu ser jag fram emot ett nytt år, nya möjligheter och nya utmaningar. 

 


En hel del bilder från 2012.
Minnen för livet! Och en bild på Viktoria, Sara, mig och världens bästa Rami får avsluta det här blogginlägget. Gott nytt år! 

Kommentarer
Postat av: Ella - Hobbyfotograf ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Btw, gott nytt år ;)

2012-12-31 @ 12:02:49
URL: http://elikas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0