BOWLING 2 DAGAR I RAD

Godmorgon!
Ja, jag vet - just nu suger min blogg. Rätt så hårt också, faktiskt. Men det är som sagt FM Mattsson Cup, så jag har åkt fram och tillbaka till Mora varenda dag sedan i söndags.
Igår på dagen umgicks jag med min pappa och lillebror. Vi bowlade, as kul :) Sedan fikade vi, och käkade pizza innan jag åkte till Mora med Eva (Sebbes mamma).
Har precis duschat och ätit frukost, ska ta och fixa mig nu, innan vi ska åka och hämta mina minsta kusiner. För idag ska vi äta mat med dom och sedan bowla. Myspys! :)
Puss så länge! 

Mitt hår börjar bli långt igen, wiho!

Kommentarer
Postat av: I D A

Underbart fint hår du Felicia! :)

2012-01-05 @ 13:09:54
URL: http://idaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0