FIKAT MED SOFIA

Nu när skolan har dragit igång igen så får ni vara beredda på att bloggen ligger åt sidan då och då. Läxor och allt det där går före, you know. Men jag försöker så gott det går!
Idag slutade vi halv tre och då åkte jag ner till staden för att träffa Sofia, min framtidscoach. Vi tog en fika och pratade om gymnasievalet. Jag är nog ganska säker på vad jag ska välja nu, äntligen! :-) Och det är mycket tack vare Sofia. Tack tack!
Har lagat mat nu, fick pilla ihop det som fanns hemma. Imorgon ska jag och mamma storhandla och käka ute, grabbarna i huset åker ju iväg på fysläger! 

Dagens.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg! urballt med cross, hur kommer det sig att du började med det? :) Ha en fin dag! Kraaam

2012-01-21 @ 09:37:58
URL: http://nyheter24.se/blogg/aaeriiksson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0