SOMMARLOV - HINNER INTE MED

Det blir ett kort och snabbt inlägg, då jag inte är hemma just nu. Förlåt för urusel uppdatering, verkligen ledsen, men jag har sommarlov och har inte tid för att sitta vid datorn och så vidare... Var nere i Uddevalla hela helgen, kom hem sent i söndags och igår var jag på körskolan innan jag åkte hem till Sebastian. Är kvar än, och jag har det superbra! Har varit på Lugnet vid badet i några timmar, sedan åkte vi hem och åt. Jag och Eva har tittat på ett supergulligt föl också! Och så övertalade hon mig att köra bil, så jag har åkt runt på parkeringen haha. Herregud, men det gick helt OK och grabbarna fick sig några goda skratt ;)
Men vi hörs när jag har tid helt enkelt, och jag tror knappast att ni sitter hemma jämt och ständigt nu på sommaren?! Så ja, ni får ha det så himla bra till jag är tillbaka! Men frågestunden är fortfarande öppen, så fortätt ställa frågor där! Love ya.

Kommentarer
Postat av: Emmy

hur fick du skugga runt headern ? :)

2012-07-06 @ 10:30:11
URL: http://rofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0