JOBBIG NATT

Förlåt för dålig uppdatering, men gårdagen gick i hundra. Körde på trafikskolan vilket gick jättebra, haha, vad roligt det var! Och på kvällen var det 2 timmar teori. Gick och la mig klockan 21 igår, för att gå upp tolv igen. Varför? Jo, för jag fick inte sova efter klockan 01 inatt eftersom jag skulle till sjukhuset imorse för att göra ett EEG.
Det var en hemsk natt, jag var så himla trött att jag kräktes imorse innan vi åkte in till sjukhuset. Fy, haha! När vi var hemma igen så sov jag och pappa i några timmar (tycker synd om honom som var tvungen att sitta uppe och kolla så att jag inte somnade), men på eftermiddagen har jag städat hela bilen. 
Nu ska jag plugga teori! 

Google bild, lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0