GLAD

Hästsporten är verkligen det bästa som finns. Efter varje lektion finns det alltid ett leende och stolthet. Djuren är helt otroliga! Idag hade vi hoppning, det blev inomhus och jag fick Kastoni. Hon är inte så van att hoppa, tittig och tvekar, trodde verkligen det skulle gå åt skogen innan vi började efter vad folk sa. Men fyfan vad roligt det var! Hon var speciell. Men jag älskar sånna hästar! Grymt kul var det. Min kusin stannade kvar och filmade, så slänger upp filmer senare.
Fick träffa Sebastian en stund också, han är sjuk. Stackarn. Men han är på bättringsvägen!
Nu ska jag sussa! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej Felicia ! Jag & Clara har dragit igång en bloggtävling där du kan vinna en CRW t-shirt i valfri färg, valfri storlek & valfritt texttryck på baksidan ! Regler finns vid inlägget :) Hoppas att du vill vara med !

http://rofs.blogg.se/2012/may/bloggtavling.html

2012-05-23 @ 08:06:05
URL: http://rofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0