FINALLY FRIDAY

Hej gofisar! Min dag har bestått utav orientering. I alla fall 2-3 timmar av min dag. Det gick faktiskt jättebra, ända tills jag klev ner i ett lerhål, så jag fick lera och vatten i hela skon och på halva benet. Bra Felicia! Åkte till Falun direkt efter att vi kommit tillbaka från berget. Då lunchade jag med mamma på Victuscella. Gott, men maten var typ kall?! Nåväl. Har bara gått omkring hemma hela eftermiddagen. Blir så slut i hela kroppen när jag går upp 5.20 varje dag, men tur vi inte har några långa dagar! ;) Lagade middag nu på kvällen. Färska hamburgare med hemgjorda pommes. Gott, gotti, gott, gott! 

Tog en promenad med min allra bästa vän också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh vilken söt hund !!

2012-10-08 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0