EUROPAS STÖRSTA MOTORCYKELTIDNING

Var hemma från skolan igår, jag har ju åkt på en förkylning igen. Hade ont i hela kroppen så jag tillbringade hela dagen i soffan, vilade och tog det lugnt. Därav ingen uppdatering.
Är lite piggare idag vilket är skönt, för ikväll ska vi nämligen iväg på kräftskiva. Japp, kräftskiva i april! Den blev aldrig av i höstas så den får bli nu istället. Det är med crossfamiljer vi ska ha den, så det ska bli kul.
En till rolig grej är det här på bilden ovan. Jag har nämligen fått min bild publicerad i en jättestor motortidning! Till och med europas största motortidning! Ett stort steg för mig, så nu hoppas jag att min karriär bakom kameran fortsätter uppåt.
Ett stort tack till Erik Löfgren som hjälpte mig med det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0