JAG VILL, JAG SKA, JAG KAN

Under den här tiden jag ätit medicin så har jag inte tränat någonting. Dels för att jag inte mått bra och för att jag inte riktigt har vågat. Den första medicinen jag fick gjorde så jag var trött, hade ingen aptit och den tog verkligen kol på mig. Så vi bytte och den jag har nu är raka motsatsen. Det har resulterat att jag har gått upp i vikt.
Jag har aldrig varit en person som riktigt brytt mig om hur vältränad jag är, som har fått panik såfort vågen har visat lite mer än det borde. Men nu har det gått för långt och jag vill verkligen ta upp det här med träningen.
För ca ett år sedan tränade jag som bara den. Vi har ju ett gåband och andra redskap hemma, och de använde jag nästan varje dag. Jag mådde verkligen superbra då!
Simmade till och med någon gång och ville verkligen göra det oftare också. Men som sagt, när jag fick mitt första epilepsianfall så slutade jag träna. Red bara en gång i veckan. Mer än så orkade jag inte. Jag fick till och med en baddräkt i julklapp så jag skulle kunna simma på riktigt. Men doktorn sa att jag inte får bada eller cykla själv.. Det är ju tur det finns badvakter i vissa badhus, så jag kan simma i alla fall. Men att bada i badkar får jag inte.
Nu är jag på benen igen och vill verkligen köra igång på riktigt. Och så fort jag är frisk från denna förkylning så ska jag göra det också! 
Från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0