PRINSESSTÅRTA

Hemskt ledsen att jag inte uppdaterat något i helgen.. Men jag åkte till Sebastian i fredagskväll och har varit där tills igår. Mobilappen fungerar inte, så har alltså inte kunnat uppdaterat heller. Vi har varit ute i stort sett hela tiden. Jonathan har sågat ner träd och jag och Sebastian har lastat på och av stockarna osv. Verkligen jättedrygt, men hur kul som helst. Älskar att vara ute i skogen!
Idag har jag varit i skolan, och som vanligt på måndagar så hade vi karaktär - bageri. Vi gjorde allt från limpor till bullar och sen frågade läraren mig om jag ville göra en beställning. Nämligen en prinsesstårta! Det gjorde jag såklart, plus en till tårta till försäljning i caféterian. Hur kul som helst!
Sitter just nu på min stationära dator. Det är en gammal en, men ny för mig så det finns inga bilder eller någonting. Men kan slänga upp en bild på tårtan jag gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0