SISTA DAGEN PÅ LOVET

Blir mest mobilinlägg just nu. Tråkigt, jag vet, men har inte möjlighet att sitta vid min dator så den snart kommer att krascha känns det som. Så jag sitter vid den så lite som möjligt för att undvika det tills jag hittat en ny.
Men igår åkte jag och Sebbe till hans föräldrar. Var till Leksand en sväng men vid kl 16 hade jag stalljour-insläpp på ridklubben. Det gick bra trots att en häst kom lös, haha! På kvällen tog vi det bara lugnt, tittade på film. Alla i hans familj är förkylda.. Konstigt att inte jag blivit det än! Har ändå varit där hela veckan liksom.
Idag har jag inte gjort nånting annat än att övningskört hem och sen testkörde jag min nya moppe som pappa kom hem med igår! Längtar till sommaren nu så jag kan åka på långturer med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0