SUCK

Det har varit fullt upp de senaste dagarna. Jag var hemma från skolan igår också och tog det lugnt så jag kan bli frisk någon gång, och jag är just nu bara hes. Så det är bra! Var i skolan idag. Skulle redovisa mitt muntliga tal, men då fungerade inte programet jag ska ha för bildspel osv, så förhoppningsvis får jag göra det imorgon istället! Ja, jag är sjukt besviken för jag hade verkligen förberett mig inför det idag, hatar att prata inför folk, så det hade varit skönt att bli av med det så fort som möjligt. Men men!
Vet inte vad kvällen har att erbjuda. Hade kunnat blogga, men kan inte använda min dator för det är glapp i skärmen så den är svart och blinkar. Inte så kul, nej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0