TRÄFFAT EN BARNDOMSVÄN

Hello guys. Det var en kort dag i skolan, började 9.40 och slutade två timmar senare. Åkte sedan till Falun för att träffa en barndomsvän till mig. Vi hade inte träffats sedan hon flyttade i femte klass, så det var superkul!
Vi åt lunch på Waynes och pratade i två timmar om allt möjligt. Det fanns så mycket att prata om. Vi var ju ändå grannar i över 10 år! Så mysigt. Får hoppas att kontakten håller!
Jag vaknade dock med halsont både igår och imorse. Men det är tre gånger värre nu, har ont i hela kroppen och känner mig bara konstig. Trots det så ska jag på kalas alldeles strax. Min kusin fyllde ju år igår!

Här har ni en oseriösbild från idag. Håret syns bättre här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0