10.52

Godmorgon. Åkte till Sebastian igår, vi firade alla hjärtans dag tillsammans genom att göra hemmagjord pizza och bara mysa. Vi blev så mätta att vi inte orkade med efterrätten, haha. Men det var supermysigt och skönt att bara ta det lugnt, då jag hade ont i huvudet hela dagen igår. Och imorse när jag vaknade hade jag fortfarande ont och var skakis, så jag åkte inte till skolan idag. Sebastian är på träning och direkt efter den ska han till Malmö över helgen. Så jag ska ta mig hem härifrån på eftermiddagen. Men nu ska jag ta det lugnt och vila.
(Tilde, jag har svarat på dina frågor i kommentarsfältet i inlägget du kommenterade)

En bild från i somras. Min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0