IGÅR - FILMSNUTT/IDAG

Igår hade vi hoppning på ridlektonen och jag fick ha Prinsen. En helt underbar och snäll häst, verkligen superhärlig att rida! Jag har inte hoppat på flera månader och jag minns inte sist jag hoppade över 60 cm, då jag bara ridit en oinhoppad Gayaal de två senaste åren. Men åh, vad roligt det var! Jag skrattade hela lektionen och efteråt satt mina mungipor uppe vid ögonen ungefär, haha. Det kändes superbra så jag är jättenöjd.
Nu är jag hemma efter en kort dag i skolan. Började 9:40 och slutade två timmar senare! Ska ta och göra lite fler inlägg, tror jag, och sen ska jag till mina kusiner.

En filmsnutt från igår, och ja - det är ett glädjerop efter hindret! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0