23.35

Min kusin sov här inatt eftersom vi kom hem sent från stallet igår kväll. Vi var ju med på en hoppträning och för mig gick det skitbra! Jag och Prinsen hade väl någon dragkamp emellan åt (han blir lite stark), men jag har blivit mer van vid honom nu. Han är verkligen en superhäst och hur rolig som helst att rida.
Idag har jag inte gjort annat än att typ städat. Var ut på isen i nån timme mitt på dagen och har myst framför TVn och Melodifestivalen med familjen nu på kvällen. Ska försöka sova nu. Det är oväder ute, blåser som bara den så det låter jättemycket inne.. Hoppas vädret blir bättre! Imorgon kommer fler inlägg, bland annat ett svar på en fråga. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0