SÖNDAG

Hej people. Har verkligen inte orkat uppdatera de senaste dagarna. Har väl inte gjort något jättespeciellt heller, kollat på endurotävling, haft stalljour och så har jag ridit Amy för första gången!
Men idag ska jag göra något väldigt speciellt, för mig i alla fall. Ska nämligen åka till Gemma (min förra ridlärare) och träffa/rida Jalles halvbror Noohr. Det är något jag velat göra länge, för att se hur olika dom är. Noohr är något som påminner om Jalle, de är ju släkt. Det kommer bli jättespännande men det kommer nog även att kännas lite konstigt. Det finns så många minnen på den platsen. Var ju på ridläger med Jalle där i höstas.
Men det ska bli sjukt roligt att träffa Gemma igen, saknar henne jättemycket!
Älskar den här bilden. Nyfikna och fina Jalle. Jag saknar dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg :)

2013-03-10 @ 13:09:48
URL: http://hannabroman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0