RIDLEKTION

Ojdå, har helt glömt bort bloggen idag. Typ. Fast det har egentligen inte hänt så himla mycket heller så har inte haft något att skriva om, hehe. Latat oss hela dagen. Vädret var ju liksom inte på topp om man säger så.. Har pysslat lite i stallet och så. Framåt halv sex gick jag ut och tog in Gayaal eftersom vi skulle på lektion 19.10, och jag fick med mig båda mina älsklingar! Dock satt Sebbe på läktaren och Gayaal hade mig på ryggen. Sebbe filmade lite, så jag kan slänga upp det sen någon gång.
Vi flyttade bakdelen i hörnen på ett litet fyrkantspår och ryggade lite. En rätt lugn lektion! Skönt.
Nu ska jag och min gos fortsätta kolla på TV, sen sova. Idag har han varit min i 10 månader! Sjukt. Men bra. Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0