13.06.2012 - GÅRDAGENS RIDPASS

Godmorgon! Idag är det sovmorgon eftersom vi börjar klockan 10 och har klassensdag. Absolut sista "klassensdag" med 9B, känns tråkigt men vi får ha en bra och rolig dag tillsammans.

Igår var det markarbete/hoppning och jag tog med mig Gayaal, vi skulle anpassa höjder och så vidare, så det skulle gå bra sa dom. Och visst gick det bra! Faktiskt superbra, och över förväntan.
Han var pigg i början, men jag värmde upp ordentligt så när de andra kom slappnade han av och gick jättefint, och när vi galopperade så kändes det inte ens som om jag red Jalle. Åh, underbara häst!
Vi red som böjda spår på medellinjen över bommar först och sedan la Gemma upp dom på lägsta delen utav sockerbitarna. Jalle skötte sig hur bra som helst, världens bästa häst! :)
Han är inte inhoppad, så jag var jättenervös innan. Men ack, så bra det gick, nu är det bara att jobba vidare med det här och sedan börja ta mer och mer skutt över hinderna!

Bilder från igår som min kusin Maria tog. Det finns film också, ska jag ladda upp dom?

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kan du mejla bilderna på mig till mig ? :-)

2012-06-13 @ 12:39:15
URL: http://rofs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0